Racebussen

torsdag 29 juli 2010

Racerapport Gälleråsen

Nu sitter vi i tältet och inväntar att det ska sluta regna.för nu har det regnat hela dagen.vi har varit lediga idag med körning.För dom har kört ERF 6 timmars lopp.
Måndagen regnade fick sista passen innan kvällen.gick kanon.
Tisdagen fint väder oj oj vad jag var sugen.vi labbade lite med drevningen idag så jag började med 1.22 tider,men slutade med tiden låga 1.20 jag är riktigt nöjd.
Kan säga att dom som kör 1000 CC hojar ligger runt 10 sek snabbare än jag fast dom har ca 150 hästar mer än jag..så jag är nöjd..
Nu väntar fredagen med en heldag träning.Fast det ska bli regn,så vi får se,hur det blir.lördagen ska bli fint väder,Då ska det bli tävling.Scandinavien Open.Ska tävla mot norrmän,danskar,finländare.
Återkommer snart med mer info...

Fredrik

1 kommentar:

  1. Vad bra att du är nöjd. Hoppas inte regnet ställer till det för er. Vi här hemma håller tummarna så vi får kramp på lördag !! Kram farmor farfar

    SvaraRadera