Racebussen

onsdag 4 augusti 2010

Bikeweek 2010

Nu är man hemkommen från karlskoga. Jag har haft en mycket rolig och lärorik vecka med mycket körning.
Resultatet från So tävlingen som gick i helgen,var så där.Det regnade både lördag och söndag.
lördagen gick jag omkull.allt gick bra,men med hojen så gick det sönder lite.fick bryta loppet efter som det är down is out som gäller i finalen.
Söndagen så kom jag ifatt en annan i finalen som fick blå flagg,hon släppte förbi den som låg framför mig sen gick hon tillbaka och då fanns det ingen plats för mig,i och med att det var regn så kunde jag inte broms så jag körde rakt in i henne.och gick omkull.slog i höften så det gjorde lite ont...Efter racet så fick jag åka ambulans till sjukan och kolla upp höften.men det var inget fel på den.skönt..
Avslutningsvis kan jag säga att denna vecka var kanon trots tävlingen.
Nu är det bara en vecka tills vi ska till Anderstorp och köra SM tävling den 7-8 aug..vi kommer att åka redan på torsdagen för att träna på fredagen.

(Stort tack till alla som hjälpte mig med grejer så jag fick ihop min hoj till tävlingn på söndagen)

Ha det gott
Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar